Rabattkod
Grattis! Din rabattkod finns nu tillagd i din varukorg. Du behöver inte göra något annat. Rabatten tillämpas automatiskt vid utcheckning. Ha kul att shoppa!
Har du några frågor till oss? Vår kundtjänst hjälper dig gärna!
Måndag
9-18 Öppettider
Tisdag
9-18 Öppettider
Onsdag
9-18 Öppettider
Torsdag
9-18 Öppettider
Fredag
9-18 Öppettider
Observera att vi endast kan besvara ditt meddelande under våra öppettider.
Allt om att returnera din beställning
Annullera en beställning
Om du vill annullera din beställning kan du göra det inom två veckor utan att ange något skäl.
Returnera varan/varorna till oss inom denna period och informera oss om mottagandet av returen så att vi kan göra en notering om den. Vänligen meddela oss innan du returnerar några varor.
När vi har mottagit och kontrollerat varorna kommer vi att göra motsvarande återbetalning.
För mer information om hur du annullerar din beställning, se vår information om hur du annullerar din beställning.
Vad händer när jag returnerar en vara?
Innan du returnerar en eller flera varor bör du skicka ett meddelande till oss. Vår personal kan ha ett tips för att lyckas med monteringen eller för att klargöra oklara punkter om en produkt, vilket gör ett byte onödigt.
Om ett byte är oundvikligt, vänligen kontakta oss direkt via kontaktformuläret eller ring oss så att vi kan vidta omedelbara åtgärder.
Var hittar jag returetiketten?
Vänligen kontakta oss.
Om du behöver skicka en retur på egen bekostnad.
Vänligen skicka returen till följande adress:
Owen
Internetbutik för bilar GmbH
c/o Hamburg Internet Shops Group GmbH
Borsigstr. 28
21465 Reinbek Tyskland
Utbyte
Leveransfel :
Tyvärr gör vi också misstag då och då. Om du har fått fel vara ska du först kontrollera din beställning mot din faktura.
Meddela oss sedan via kontaktformuläret, eller genom att ringa oss, vilken vara du har fått och vilken vara du skulle ha fått. Vi kommer då omedelbart att ordna ett byte.
I detta fall betalar vi naturligtvis returportot.